1½ dag kvar...

...för tillfället lugn...

...fast sur eftersom att vädret är skiiit...snöar & är superhalt & jag vill ju rida på mitt tjocka lurviga mufflonfår till häst innan jag drar till England :( Sen får jag ju inte se tjocksmocken förrens i juni/juli...känns ju dåligt...

Har fixat mitt betyg i Matte E från LärCentrum i Östersund nu...tanten sa iaf att hon skulle skicka det idag så sen är det bara för mamma att posta kuvertet till Köpenhamns Universitet :)

Imorn har jag bokat klipptid halv 2 inne i Östersund hos en frisörstudio som hette Salong Slingan har aldrig varit där förut men hoppas att det blir bra :)

Annars har jag slängt ner lite mer grejer i resväskan bla. pocketböcker, laddare, usb-kablar, internetbank å sånt skojj ^^ har även packat om allt smink & sånt till en mindre lättare necessär ;)
Provvägde för några dagar sen & då va vikten ca 15 kg hoppas inte det blivit mycket mer...

Nu ska jag försöka hitta på nått annat att göra..kolla på tv kanske ;)
Nja..ska nog först gå ut å ge hästarna lunch...om inte pappa gjort det förstås...men jaja ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0