2 dgr kvar....

börjar bli lite stingslig...

Varannan tanke är typ: "Herregud vill jag åka?" och varannan "Det blir säkert skojj!"

WAAAAAHHH!!!!!!!!!

*andas*

Dessutom har dom inte svarat på mina senaste mail...sista jag fick var:

"Kan du berätta vilken tid du kommer så att vi kan fixa nån som kan hämta dig? För Richard är inte hemma den här veckan"

Lugnande...inte direkt!!!

Försöker hitta nån aupair som jobbar typ i Bristol lr nått men går väl sådär...
Verkar som d bästa är å bara släppa det...annars hamnar jag väl i nån terapigrupp lr nått snart :P

Åker till stan på tisdag å fixar det sista...bla mitt bankkort (sista chansen :P)

Nä nu ska jag nog fortsätta läsa om hur alla andra aupairer har det ^^

Kommentarer
Postat av: mariiap

hej tack så mkt :) fin blogg du också har! jag bor i sundsvall och pluggar :) vad gör du själv?

2009-01-18 @ 20:25:27
URL: http://mariiap.blogg.se/
Postat av: mariiap

va kul :D hoppas det går bra med båda delarna! :)

2009-01-18 @ 20:31:44
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0