Au-pairjobbet + (L) Jamtland :)

Totally nice väder idag så drog ut på en skidtur...bilderna säger allt, dock måste jag påstå att bilderna inte får till helheten :)


Hälsade även på dom här som såg väldigt förundrade över hur långa fötter jag fått :P


Annars snackar alla om det här au-pairjobbet jag fått...nej nej knappt nått positivt utan mer kommentarer som:

- Det är bara att hålla ut om det blir tufft...

- Vi får väl hoppas att familjen är trevlig iaf...
- Ja engelska familjer är ju inte direkt som i Sverige så du får väl försöka anpassa dig på nått sätt...
- Ja det är bara att kämpa på fast det kan bli tufft...
- Ja ungar i den där åldern kan ju vara rätt jobbiga...
- Ja i den där åldern kan dom va riktigt lömska, vi får väl hoppas att dom accepterar dig...
- Ja du måste ju förstå att det inte kommer att vara som här hemma direkt...


Hallå! Är det någon mening att åka till England om allt kommer vara precis som här hemma lr?!!
Fattar inte vad alla tjatar om alla typ varnar mig för att åka som aupair! Vad är det för fel på folk???

Snackade iaf med hon som jobbar på Swedecare (au-pairförmedlingen) å hon skulle ringa familjen under helgen och se till så allt kommer va fixat så jag kan boka biljetterna :) Sen bär det iväg trots allas kommentarer!!! *grr*

Kommentarer
Postat av: Junie

Jag är i alla fall säker på att du kommer att ha skitkul och lära dig mycket och utvecklas och du anar inte hur avundsjuk jag är!!! :D

2009-01-10 @ 15:45:17
URL: http://jujju.bloggagratis.se
Postat av: moa

haha jaaru, idag tycks det iaf ha gått lite uppåt med 34 läsare hitills men iaf:) ett bra tips är att länka sin blogg överallt och kommentera andras bloggar;) fin blogg du har btw

2009-01-10 @ 19:39:30
URL: http://mmoooa.blogg.se/
Postat av: joxxejoxxe från lunar

mkt fina hästar=)

2009-01-10 @ 22:35:46
Postat av: Anonym

fin blogg, du med :)

2009-01-11 @ 02:08:54
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: joxxe från lunar

fin blogg du =D

2009-01-11 @ 16:21:00
URL: http://joxxethedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0