Avskuren från omvärlden...

Ja i några minuter trodde jag min dator lagt av!

Hemskaste känslan på länge :P Kunde inte koppla upp mig på Internet eftersom det stod att det va fel på den trådlösa enheten...OMG! Kände att det skulle bli 5 lååååånga månader utan Internet på min data...

Det jag var tvungen å göra var att springa ner till deras arbetsrum och dra ut själva internetmojjen och sätta in den igen...tack gode gud för att jag lyckades lösa det!

Har varit inne på londonsvenskar.com och skrivit i forumet för att försöka hitta några som bor i närheten, känner att det kan bli rätt långtråkigt att bara va sj om dagarna i 5 mån...visst skulle helt klart klara det eftersom jag trivs & va sj me men alltid roligare m. nån å snacka med :)

Förresten om ni har Skype kan ni lägga till mig carolinebehm så jag får nån å snacka med :) (om ni inte har Skype min vänner skaffa det så jag kan ringa gratis till er!)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, kan tänka mig att du blev lite rädd när internet la av :P Jag är livrädd för att familjen som jag ska till inte har WiFi. Har inte vågat fråga dom heller. Hur skulle man överleva utan internet? Haha.



Du får säga till om du hittar några där på Londonsvenskar. Och sen får väl vi kanske ses också. Att bara umgås med britter i flera månader känns för läskigt :P

2009-01-23 @ 16:17:07
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0