Bonde söker fru...1 gång för alla ;)

Fick mail från en tjej som undrade om jag hade varit med i Bonde söker Fru eftersom hon kände igen mig ^^

Haha ja så får väl en gång för alla säga att:
Ja, år 2007 var jag med i Bonde söker Fru!
                                     dock ej så frivilligt...ja men hallå åk på dejt me Fedrik frivilligt sj?!

Nä min kompis Platt skickade in mig och jepp tvekade i början och tvekade ännu mer när jag såg vem hon anmält mig till !!!
Men det är ju inte alla gånger i liver man får se hur det går till att spela in en realityserie så jag tackade ja :P


Var verkligen kul att se hur allt gick till och träffa alla roliga och...eh...underliga människor!
Men förstår att man måste få prata med Big Brother-psykologen innan de börjar filma XD
Dock gick ju vissa förbi denna psykolog utan att påvisa några psykiska problem DÅ...!

Men var faktiskt så att 1 i denna lilla grupp ovan hade någon form av psykisk problem (hon var faktiskt med i ett sådant reportage på TV4 senare...) & blev lite bortklippta scener när vi inte stod ut med kamerorna!

Förstår fortfarande inte varför de klippte bort "FÅGELDANSEN" !!!
Skulle ju blivit tittarsuccé när Fredrik stod och viftade med armarna och hoppade runt på gruppdejten tillsammans med oss tjejer XD

Men ska även berätta sanningen om hur det gick till när jag "åkte ut":

För att det inte skulle bli några rubriker eller liknande så sa dom i TV4 att det var bäst att det såg ut som om Fredrik valde bort mig efter gruppdejten...men så var självklart inte fallet...
Jag sa till Fredrik att "jag inte skickat in själv och att jag högst kunde bli kompis med honom" (DAHHH!!) och att jag därför inte kunde följa med till hans gård (hallå jag skulle hem å jobba & va ju lite mer nice å bo på Sundbyholms slott än hos honom! :P)
Så när han säger i programmet "Jag blev lite besviken på en av dom" kan ni ju kanske lista ut vem han menade XD
Men ångrar verkligen inte att jag åkte hem...annars hade man ju blivit ännu mer förknippad me att ha dejtat Gris-Fredrik i TV...
& vi tjejer som "dejtade" honom diskuterade faktiskt hur många "normala" killar som skulle vilja dejta oss efter programmet om dom trodde att man hade SÅN smak... ;P
Hehe denna diskussion skedde såklart bakom lyckta dörrar!!! XD

Nä det är nått jag inte ångrar att jag var med på men som jag aldrig skulle göra om!


Kommentarer
Postat av: irma

hehe , intressant inlägg :)

2009-01-11 @ 20:05:55
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: Lina

haha säger desamma.. kolla gärna in min blogg

2009-01-11 @ 21:40:09
URL: http://linadaniellaannas.blogg.se/
Postat av: josephine

Hej! Va roligt att du hittade min aupairblogg :D Spännande att åka, du komma få jätteroligt! Helst när du ska få ta hand om hästar med! Hoppas dom inte lastar på dig för mycket jobb bara. Vart ska du?

2009-01-12 @ 13:41:16
URL: http://joss.bloggagratis.se
Postat av: Junie

HAHA jaså det där har du aldrig berättat ^^

2009-01-12 @ 21:29:37
URL: http://jujju.bloggagratis.se
Postat av: fetakniven

Är det verkligen någon som bryr sig om det här? ;S

2009-01-16 @ 18:03:39
URL: http://fetakniven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0