dagen före +Nyårsafton+Nyårsdagen & fortsättningen :P

Jepp nu är det nytt år igen :O

På tisdagen jobbade jag på NMV och när vi skulle ta firmabilen och sticka å städa upptäckte jag att nån brutit sig in i bilen genom å slå sönder bilrutan...det som va stulet va dieselkortet och de hade tankat upp diesel för minst 10000 spänn innan vi hann spärra det! Det va d mest spännande som hänt på länge där ^^

Valde självmant att stanna hemma på nyårsafton, hade först dom här tankarna att shit det är nyårsafton jag MÅSTE UT! men det lugnade sig och när jag kände efter så kände jag att jag inte alls va på nått festhumör...
Så jag firade nyår me pommac,skaldjurspaté å hummer tillsammans me brorsan, My, mamma, pappa, moster å hennes man istället :) Lugnt men nice!
Vid tolvslaget sprang jag och My ut i våra klänningar och kollade på fyrverkerier ^^ Det blev en aniiing kallt efter en stund :P


På nyårsdagen åkte jag & My skidor på sjön å grillade pinnbröd ^^ pinnbrödet va rätt äckligt men d va mysigt å grilla, när vi väl fick till nån typ av eld :P


När vi kollat klart på tv på kvällen åkte jag limon ("pappas bil") till Brunflo för jag jobbade idag...äckligt å städa på busstation å pinsamt å krypa runt bland allt folk som ska åka buss...
Tog sen bussen hem å nu e jag i Oviken *wiee*

Nä nu ska jag kolla på Lost in Austen på SVT2, första gången sedan Drömmarnas tid och Veronica Mars gick på tv som SVT sänder nått skojj  :P Så d måste man se :) Man slipper ju tom. reklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0