En vanlig boring day...

& nu har jag Internet på min dator här hemma :D

Idag åkte My & Putte hem till Västerbotten och det blev tyst i huset...sj fastnade jag framför tvn idag, först visade de nämligen flera avsnitt av Veronica Mars ^^ & sen en bra film å sen vet jag inte vad det va för skit som jag glodde på :P

Enda gången jag va ute idag var när jag gick till stallet å tog bort hinkarna från hagarna så dom inte skulle frysa :P plus att jag hälsade å lekte lite me Polly (jättekaninen ;) Kände mig himla lat å okreativ så när jag kom hem och såg att pappa fixade med datorn så tog jag fram skisshäftet å började rita lite :) får se vad det blir...

...dock va d ju Top Model 11 idag å kunde inte råka bli att fastna å kolla på d en sväng me :P

Blev mat å sen massa veterinär/djur -program som jag va tvungen å se å sen fattade jag hur jag kopplade in min dator till Internet så nu sitter jag här :)

Chattar faktiskt med Elise som kanske blir mitt au-pair-barn eller vad man säger :)

Men har ju som sagt inte hänt nått idag så finns inge mer å skriva för tillfället så ni får ha de så bra tills nästa inlägg dyker upp!
Kolla förresten in Emelie's blogg som jag fixade designen på lite snabbt:.
http://aekb.blogg.se



Domino's eye


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :) snygg bild på ögat!

2009-01-09 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0