Jaha & nu då?

Okej bestämt att jag ska åka till England den 21 januari...nästa onsdag!

Nu har jag pratat med allt och alla känns det som! Nu måste jag BARA boka biljetter...inte så himla lätt eftersom jag inte har något VISA-kort (F U !) så nu sitter jag & väntar på att mamma med VISA-kort ska komma in...
Kommer kosta sjukt mycket så hoppas familjen fortfarande står för att de betalar halva biljetten...
R*v mamma hade inga pengar på sitt j**la kort! Måste alltså till banken imorn och registrera mitt kort och sen hoppas på att DET KORTET funkar att betala med...

Plus att samtidigt som jag skulle fixa allt med biljetter och sånt så skulle jag fylla i ansökningshandlingarna till veterinärhögskolan i Köpenhamn...en jäkla massa papper...på danska!
Vet inte ens om allt blev rätt eftersom jag inte är vidare hajj på danska språket...känns ju sådär när det typ hänger på ens framtid...
Måste ringa till LärCentrum & få mina betyg från Matte E-kursen också, plus att jag måste få fotokopior på dom...Hur ska jag hinna allt innan jag åker???

Har även kollat hur jag står i lägenhetskön i Köpenhamn nu och nu var det bara 11 före mig!!! Väldigt bra för att vara Köpenhamn ska jag säga er! Så om ni vill flytta till Köpenhamn i framtiden så ställ er i bostadskö nu!

För tillfället snurrar hela världen! Känner mig helt borta och stressad vill bara få allt i ordning!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vovven vara kvar hemma? =) Lycka till med allt som ska fixas! =P

2009-01-14 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0