Morgonen till nu...

Det va snabba puckar som gällde imorse!

Annabell & Elise var klara att äta frukost 8.20 å vi skulle åka 8.30 så det va att skövla in den superheta gröten i munnen och tugga för fulla segel samtidigt somman skulla slurka i sig det varma teet :P Dock blev man ju varm en stund ;)

Ja jag sa ju förut att det va iskallt i mitt rum imorse och det måste det ha varit för nere i köket var det "varmt" & där var det 15 grader!

Efter frukosten skyndade vi oss och Stella skjutsade oss till Claire (där hästarna är för tillfället) & gjorde iordning dom inför ridlektionen. Jag följde med Annabell som skulle ha dressyr en bit därifrån...hon hade lektion i en halvtimme sen kom Elise & 4 till som hade hopplektion...gick sådär för Elise eftersom Hanna (hennes häst) va lite väl het idag...



När vi kom hem igen så åkte Elise & Stella och köpte en tårta å godis eftersom Elise ska fira sin födelsedag igen med sina kompisar ;)

Jag därimot skulle ha körlektion med Richard :P Haha måste säga att det gick bra iaf :) Var inte på höger sida en enda gång ;) va nästan för långt åt vänster några gånger iställer ^^  Va iaf bra att köra me Richard för han e så himla lugn, känner dock alltid lugnare när jag kör med nån som verkligen kan köra! För då kan jag bara fråga om det e nått jag behöver veta :)
Blir nog en aning läskigare att köra sj plus att jag verkligen inte hittar nånstan å det e inte direkt bra skyltat :P

Jaja nu ska jag duscha å bli varm :)

Kommentarer
Postat av: junie

Usch, jag vet hur det är att bo i ett iskallt hus. Det är jag INTE avundsjuk på! Men hoppas att allt det som är bra överväger ändå! Kram

2009-01-25 @ 09:32:16
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0