Okej 4 dagar kvar...

Lite smått nervös...vad har jag givit mig in i?

Varför ska jag åka till England & vara borta till juni?

Jo såklart...det är ju alltid kul att besöka ett nytt land & hitta på nya grejer & träffa nytt folk!

Ja men mer...nä usch börjar väl bara få lite smått resfeber...tänker bara på vad jag gör om jag inte trivs alls...men
iof jag klarade 3 veckor i Slovakien utan mat (yoghurt, flingor & bröd räknas knappast) & där snackade dom ju inte ens engelska...det kan jag ju va säker på att dom kommer göra nu iaf ;)

Nä hoppas att den där grannaupairen e schysst & att hon dyker upp överhuvudtaget, hon kanske fått cold feet, who knows?

Vill ju inte bo själv utan umgänge 40 min från närmaste storstad i 6 mån :P

Plus att för att ta mig till stan måste jag köra bil...på vänster sida :S Jag som hatar att köra bil i Sverige till & me...!

Nä nu ska jag lugna mig :P Ska (förhoppningsvis!) åka å hämta ut mina böcker idag :)

Studentkokboken (tyckte jag behövde den ;) & HUND. (behöver verkligen den :P)
tror hundboken e riktigt riktigt bra! Tror fasen jag tar me den till England trots att den väger nått kilo XD


   


Kommentarer
Postat av: Sandie

Tjo! kul att du kollat in min blogg! och särskillt kul att du oxå ska åka iväg som Au Pair. Varför valde du just england? :)



Jag sökte genom Mikso au pair förmedling och det har varit bra. Hur långt från London kommer du vara?



Ha det så bra! :)

2009-01-17 @ 14:59:51
URL: http://sandranyholm.blogspot.com
Postat av: Sandie

hej! Okej, ja det är ju därför jag åker oxå. Språk är något som man kommer ha stor nytta av i arbetslivet och jag vill verkligen pröva mina vingar lite för att se vart livet tar mig. Det finns ju ingen som till hundra procent kan säga att de kommer komma hem igen tex. Man kanske blir kvar. ahah. Men ja förstår att du är nervös, det är jag med. mest inför första dagen dock. Sen blir det nog bra. Hoppas på att kunna boka mina biljetter så snart som möjligt så ja får ett av rese datum.



Hur gammal är du om jag får fråga?

2009-01-17 @ 15:48:28
URL: http://sandranyholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0