Ridit & kört på engelska vägar ^^

Jepp idag blev d bådadera ^^

Imorse fixade jag klart det sista av tvättenså nu e d klart iaf :) Sen satte jag ingång me att städa ut "the food cupboard" (skafferiet)..ut me alla saker, torka ur, ordna alla saker, in med alla saker igen :P va inte direkt liiiite saker heller :P

Sen tog jag en sväng me röd bubblan upp till Claire, körde bara fel en gång på dit vägen, men hittade typ direkt den :P
Sen red jag ut en sväng på Millie som va lika lerig som vanligt hon hade idag även gjort en leransiktsmask ^^ Fick bort det mesta men inte allt som ni ser :P


Millie är snäll å rida men rätt hård i munnen så det blir lite dragkamp ibland, dessutom rider man på landsvägarna så man får se till att hålla sig på sidan när det kommer lastbilar & bilar på pygmévägarna ^^

Dom har även åsnor på Claires gård, dom va så söta så va tvungen å ta kort på dom ^^


PÅ hemvägen glömde jag ta av vid en avfart men som tur var så kom jag bara till Wedmore och kunde ta en annan väg tillbake ^^ Liten omväg blev d bara alltså ;)
När jag kom tillbaka duschade jag, käkade lite flingor å en macka och städade upp lite i köket...sen ikväll ska jag laga mat eftersom Stella inte e hemma så det blir makaronilåda (hehe...måste säga att jag snodde idén av Junie :)

Här e lite bilder på utsidan av huset, enjoy ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0