Så blev det till sist bestämt...

Nu är biljetterna beställd a& det finns ingen återvändo :S

Känns lite läskigt faktiskt att jag faktiskt MÅSTE åka på onsdag...
Lite rädd att familjen (redan) e lite sur på mig eftersom dom fick betala halva min resa...blir alltid lite tryckt stämning känns det som när det handlar om pengar...men det va ju inte mitt fel att jag va tvungen å köpa dom dyra biljetterna! Det va ju dom som ville att jag skulle dit så fort som möjligt!

Jaja...idag har jag iaf börjat packa...sjukt svårt å veta vad man ska ta med sig, jag menar jag ska ju både va vanlig aupair & hästskötare...så måste ju ha vanliga kläder & ridkläder...suck...kommer bli packat i väskan...blir ju inte bättre för att man bara får ha med sig 20 kg heller!!!

Måste till stan också innan jag åker, måste klippa mig (hur i hela friden jag nu ska ha råd me det!) och köpa lite grejer bla. en reseadapter så jag kan ladda mobilen och datorn när jag är i England...
Dom är bra konstiga där egentligen, konstiga elutttag, kör på fel sida vägen, använder konstiga mått & vikter mm :P

ojojoj...hoppas att familjen är trevlig & att grannaupairen är schysst!
Annars kommer jag hem igen :P Var så säker ;)
Och jag hoppas att ni kommer & hälsar på mig i England folket!!!


Mest av allt kommer jag sakna Toffee (ovan) tror jag...hon brukar ju alltid följa med mig när jag ska bort under en längre tid...
 
Min bästa vän i vått och torrt!
Usch känns som om jag redan har lite hemlängtan fast jag inte har åkt än! Inte bra,inte bra....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaså, vad kul att du också ska bli Au Pair. Jag är jättenervös för ifall jag får jobbet jag sökte eller inte. :) Var någonstans ska du vara då?

2009-01-15 @ 19:02:31
URL: http://bajenflicka.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej! Hanna från resedagboken här!:) Coolt att du ska va hästskötare, jag rider jag med! det blir säkert bra!:)

2009-01-16 @ 19:11:14
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0