Snorhalt väglag som Tone brukar säga :P

yes idag var det sparken som gällde för att ta sig fram...tur att det e sjukt härligt å sparka ;)

Såklart satt jag hela förmiddagen och kollade på Veronica Mars ;) sen kom jag på att jag faktiskt inte kunde sitta framför tvn till 16.40 när dom slutade visa avsnitten :P

Så bestämde mig för att jag verkligen måste ta ut min häst på en tur...kändes som en evighet sen men tror jag va ute förra veckan iaf...kändes ändå som att det var alldelses för länge sen....


Dock var det sjukt halt så stackars tjocksmocken fick pulsa djupsnö för det vara bara i skogen som det inte blivit halt...dock hade nån....fått för sig att det är skoterled på våra ridvägar så det blev ju inte lättare när Hero va tvungen att klampa igenom där det var skoterspår...

Hämtade posten och idag kom min nya sparbössa ^^ beställd på Tradera såklart ;) Måste ju ha nånting att lägga alla enkronor i ^^
Är den inte fin på säg...ni kan ju gissa vad det är för "ras" på den här spargrisen :P ?



På eftermiddagen kollade jag såklart klart på Veronica Mars å nu är det väl bara att vänta på att sista avsnittet av Lost in Austen ska börja...tv-freak? Jag ? Skojjar ni lr :P
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: märta

cool blogg :D

kolla gärna in min och rösta vilken design jag ska ha! mvh

2009-01-09 @ 18:03:49
URL: http://movebitches.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hittade precis din blogg genom en kommentar på min kompis blogg, komplicerat det där ^^

Jag har inte läst mycket, men antar att du är rätt förtjust i Mini Cooper? :)

De är så fina!

2009-01-09 @ 23:10:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0