Uppdatering om dagen :)

Yes lite mer info om vad jag gjort idag :)

Städade undan lite i köket och i lekrummet på förmiddagen, satt lite vid datorn. När solen kom fram nångång vid kl. 13.00 gick jag ut en stund...
Det ser VERKLIGEN engelskt ut här!!! Gick på nå småvägar (som vägarna hemma i Oviken fast typ krokiga och korsas hela tiden av massa andra vägar:P) & vägarna är kantade av små stenhus m. häckar runt om och det ligger Border Collies i varje hörn och i alla hagar betar massa får :D

Haha låter som jag kommer från storstan lr nått men det e verkligen på landet!

Precis när jag kom hem från promenaden började det regna så kom precis i tid :)

Elise kom hem strax före 4 å hon hade glömt nyckeln så hon stog och bankade på dörren ;) tur att jag hörde trots att jag var på tredje våningen å kollade på film ;P

Sen satt jag & Elise å kollade klart på filmen, First daughter, sen gick vi ner och skulle göra nån mat...tänkte laga nån riktig mat men Elise tyckte att vi kunde ta färdigpizza och pommes frites så då gjorde vi det :P Inte direkt nyttigt men skadar ju knappast om man inte äter det varje dag... :P
Dock va d lite weird att äta pommes frites till pizza...vissa brukar ju ha det på pizzan men inte till :S
När vi tyckte pizzan och fritten va klar tog vi ut d men just då kom Stella hem och hon tyckte inte det såg klart ut :P så vi satte in det i några min till :P

Efter middagen kollade vi på tv, engelska program, bla. The Bill (kriminalserie typ) som va rätt bra :) kan inte sluta att förundras över hur många rödhåriga personer det är med i de engelska serierna :P haha nått man bara tänker på om man e rödhårig antagligen ;)

Nu på kvällen gav jag mitt körkort till Richard (som kom hem nu på kvällen) så han skulle fixa så jag kunde börja köra...usch vill verkligen inte! Hatar å köra bil...
Dessutom kom förra aupairen från Gbg så hon e ju van å köra på väldigt trafikerade vägar, så hoppas dom inte tror jag kör lika bra :S

Imorn blir det Starbucks med Elise, Annabell och Richard på eftermiddagen sen vet jag inte riktigt :)

Men nu ska jag snart lägga mig..hoppas jag inte fryser för engelsmän har verkligen rätt kallt inne!

Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0