Åksjuk av att jogga normalt xD

...tydligen kan man bli det :P

Va iaf ute å joggade en sväng men fick en åksjukekänsla efter att ja joggat nån km...haha får jag aldrig när jag joggar på löpband men brukar få ont i huvet när ja joggar normalt...varför kan det vara så?

Va iaf skönt att träna...lr ja själva träningen kanske inte va superskön men känslan efter när man tränat e alltid lika skön :)

Resten av dagen har jag bara sprungit runt här mellan gårdarna å lekt me vovvarna, hjälpt till me hästarna å sånt :)



Saknar min kamera och tycker verkligen dom ska ta å laga klart den!
Måste ju fasen ha den innan Fäviken!

På söndag har jag ordnat grillfest för släkten och om ja räknat rätt blir vi 24 st ...blir mycke klyftpotatis alltså :P
Sen hoppas jag det blir fint väder annars blir det då mycke folk inne :P
Jaja det ska nog ordna sig :)
 fattar inte varför alla ska göra så mycke fuss about it ! Kan man inte bara ha en grillfest på kul liksom utan att alla ska börja hetsa upp sig för att det blir så mycke "stök"?

PoK

Kommentarer
Postat av: sofiee

Caroline!! du är konstig :D

2009-07-09 @ 23:23:17
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0