En helt vanlig jobbmåndag

....så händer det inte alltför mycke...

Började jobba vid halv 7 å slutade kvart över 11..skööönt!
Dock verkar det alltid så att jag ska ha problem och jobba me kockar...alla e så himla  "Jag-är-så-himla-bra-på-allt"-aktiga!
Å det klarar jag inte! Särskilt inte när dom ska försöka bevisa hur himla bra dom är heeela tiden...
"Titta såhär får man det perfekta brödet!
"Vet du vad Mojito är?, Det här är iaf supergott Mojito-vatten som jag gjort"

SUCK

Men tex. när han försöker hinta att jag inte gör det jag ska! (/slash/ försöker att inte behöva göra det själv) så ignorerar jag det eller spelar dum XD
Tex.
- Ska inte brödrosten va framme? Caroline var är brödrosten?
- Ingen aaaaaniiiing....(går därifrån och gör nått annat...)

- Hallå Caroline, varför är inte fikabrödet framme? Cafét öppnar faktiskt kl. 10
- Inte vet jag, jag har inte hand om cafét
- Nä, men va det nån annan här kl. 10 ?
-Ingen aaaaniiiing xD (DU va här! Du kunde väl tagit fram det själv isåfall!)

Som sagt alltid har man problem me nån :P

PoK



Kommentarer
Postat av: Anna

Jajamensan, tar efter Sofiee som du kanske känner? ;)

2009-07-06 @ 19:02:56
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0