I'm lovin' it!

...kan man göra annat??

Ja kan ju inte säga att det kommer bli överdrivet mycke bilder nu när jag inte har nån kamera att ta kort med :P ..men kan ju sätta in några bilder från Londontrippen bara för att ha nån bild :P

Iaf!

Idag har jag bara legat ute i solen och läst, spelat strandtennis med Emelie, fått pappa att blåsa upp en traktorslang så att jag och Emelie kunde åka runt på den på sjön xD (hehe fick tom. upp mamma på den men hon hoppade av och blev dyngsur när vi sa att vi skulle paddla ut lite längre i sjön ^^) ,

Sen käkade vi köttbullar och quinoa till lunch...yummi ^^
Jordgubbar till efterrätt !


(Tant Annas bild...cool!)


Drog sedan fram cyklarna igen och cyklade till en badstrand i närheten där jag och E sprang runt i vattenbrynet :D
Nu har jag legat i solen och läst lite Eclipse men hade inte ro till d längre så då gick ja in å berättade om dagen för er istället ^^

Men nu ska jag nog gå ut i värmen igen, är det inte underbart! I'm lovin it!

Tråkigare e väl att ja börjar jobba imorgon kl. 06.30... men men...får stå ut...dock förväntar dom sig att ja ska komma ihåg alla uppgifter från förra året... :S okeeej...får väl se hur d kommer gå!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0