London i bilder ^^

...här kommer några pics på mig från några "LONDON-aktiga" platser ^^




  1. The Mall
  2. Trafalgar square
  3. Piccadilly circus
  4. London Eye
  5. Big Ben
  6. Piccadilly circus ( fontänen m. Eros)
  7. British museum
  8. Camden Market
  9. Platform 9 3/4
  10. Hyde Park
  11. Buckingham Palace
  12. Tower Bridge
Det kommer aldrig gå att sammanfatta hela helgen här för det va så himla mycke kul som hände men kan ju säga att:
  •  Hostelet va helt ok trots världens segaste virrigaste personal som gjorde så vi bytte rum 3 ggr på de 4 dgrna vi va där....
  • Var utöver de platserna på bilderna ovan även i Notting Hill,  St. James park, kollade på Horseguard-uppvisning, åkte röd dubbeldäckare,åkte Londontaxi, åkte båt på Themsen, klubbade på några av Londons nattklubbar, såg MASSOR av indier tåga på gatan pga. en Hare Krishna-högtid, shoppade på Oxford Street och piratade Bruce Springsteens konsert i Hyde Park sista kvällen ^^ mm mm...
  • ...& inte att förglömma betalade jag och Anna £25 för att gå in på världens tråkigaste museum!!! Gå aldrig dit! Det heter Belive it or not! Det suger såååå hårt!!!
  • Många plus för London trots mycke mycke folk :D

...ååå för er som undrar så kommer hatet mot cheddarost från att jag äntliiiigen efter 5 mån fått äta NÅN ANNAN ost än just Cheddar! Kan påstå att jag var liiiite less på den...

...och jag va i Gbg en dag och satt på Nordstan me Anna efter vi tagit bussen från Landvetter in till stan :) Satt å käkade mat och fick en chock av att maten faktiskt SMAKADE nånting :O cooooolt!

Sen bar det av hemåt mot Jämtland me nattåg...segt som vanligt på en stenhård madrass med en ännu hårdare kudde och en unge som skrek...men jag klarade det och anlände till ett varmt och skönt Jämtland (ja allvar!) kl. 06.40 på tisdag morgon :D


Idag har jag varit i gamla Östersund igen :D kändes himla litet ^^ men nog hade dom ett par Chicas skor jag vara va tvungen å köpa...okej...jag e liiiiite galen i skor kanske men vaddå ^^   (lägger upp bild senare ;)
Hämtade även ut min efterlängtade mobil (SE C510 red/white) skööönt!
Lämnade in min kamera som fått en spricka i skärmen på Expert också...minimal spricka men vaddå, man ska ju ha försäkringen till nått ;)


Väl hemma igen så fixade jag & pappa en gammal cykel jag dragit fram ur gamla lagårn ;) Så sjukt cool man känner sig som Prussiluskan när man cyklar på den ^^
Det är en riktigt gammal ljusgrön damcykel med små däck å högt styre ^^ (får lägga ut en bild på den me ^^)

Har även hunnit med att sy ett överdrag till Toffee's gallerbur så att jag kan ha me den till Fäviken :) ...sen borstade jag vovven och tog borta alla gamla tovor ^^

Gud va jag har varit driftig idag känner jag :D
Älskar att vara hemma igen!!! :D

PoK

Kommentarer
Postat av: sofiee

det är inte cheddar osten du ska vara arg på det är stella de vill!

2009-07-01 @ 22:32:18
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: sofiee

de ville

2009-07-01 @ 22:32:58
Postat av: sandra

välkommen hem! :)

2009-07-02 @ 13:16:52
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad mycket du hann med på dom 4 dagarn! Är lite avundsjuk :P. Skönt att vara hemma?

2009-07-06 @ 16:05:48
URL: http://billi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0