Älskar tjuvlyssnat ^^

...tjuvlyssnat.se det är grejer det när man har tråkigt ^^

En mamma ~30 och hennes son ~4 står och väntar på bussen.

Sonen: Mamma, hur långt är det kvar till bussen går?
Mamma: Sex minuter.
Sonen (funderar en stund och frågar igen): Hur långt är sex minuter?
 Mamman: Som en reklampaus på Tv4.
Sonen: Jaha.

Två killar ~19 sitter i lunchrummet och pratar. Den ena killen verkar väldigt trött och berättar om sina sömnproblem.
Kille 1: Alltså, det blir så jävla trångt i sängen, jag får knappt plats när bruden sover över.
Kille 2: Du kanske ska skaffa en större säng?
Kille 1 (mumlar surt): Eller en mindre flickvän…


Efter min lilla ridtur så har jag läst lite i New Moon och sen begav vi oss till pianolektionen, på cykel såklart ;)
 Så jag cyklade en halvtimme och när Elise var klar så cyklade vi till Wedmore och lämnade in hennes engångskamera så dom kunde framkalla hennes foton...
Var man lämnar in den?
APOTEKET!

Allvar Apoteket is the shit!
Där finns allt och man kan tydligen göra det mesta där...utom kemtvätt då det lämnar man ju på posten :P

Sen lagade jag mat, blev en vegetarisk paj, som ungen dissade totalt...gah ung*****...
Dessutom hade jag uppfattat d som om mamman inte skulle käka hemma...så gjorde inte en så stor...men hon skulle också ha middag detta = Jag är fortfarande hungrig :P

Men jaja nu ska jag inte sitta här i köket å glo längre nu drar jag upp till min fristad ^^

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0