Ännu en orsak...

...till att jag inte gillar indiska gubbar :P

Tycker ju sånna e lite läskiga, men det spär ju på det ännu mer när dom säger att dom tycker jag ser ut som 14 år...14 år!!!
Allvar det är ingen komplimang överhuvudtaget...en komplimang är att säga att man ser ut som 19-20 för det är ungefär i den åldern som alla vill se ut som...visst är det så?
Nä tack...14 liksom...yey!

Undrar va man ska göra för att se ut som 20 isåfall?
Jag menar det e ju bra om jag ser ut som 24 när jag e 30 och som 47 när jag är 53 men INTE 14 när jag är 20!

jaja...bryr mig egentligen inte överdrivet mycket men iaf...hur kan dom tro det?

Va? Tycker ni ser ja ut som 14år?

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ne d gör du inte, du ser ut som 12:P



hihi jag ser ju oxå ut som 14 så vi kan ju bilda klubb:P

2009-06-21 @ 20:32:49
Postat av: Tantan

btw d är jag ;)

2009-06-21 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0