"Bara gå å dö"-dag

...mmm verkligen en dag som kan strykas...

Hade massa å göra tänker inte ens räkna upp allt!

Dagen segade sig fram och hade ingen motivation till nått och ville bara ligga i min säng å inte göra nånting alls...tog en kort ridtur på Millie sen dök S upp så vi kunde åka till gymmet å träna (eftersom vi båda skulle va barnvakt på kvällen...)

Sen kom det mest omotiverade träningspasset jag gjort i HEEEELA mitt liv...kanske det mest omotiverade jag gjort friviiligt i hela mitt liv tom!
Gick typ 15 min, springmaskin 10 min å cykling på halvfart 15 min.....sen fick det fasen va nog!

Sen va det att hämta upp Elise efter att hon varit på skolutflykt i 3 dagar...

Jobbade lite på hemsidan (http://fantomflickan.tripod.com) å funderade lite på vad jag ska skriva till den där Fäviken-gubben...
....kom inte på nått...

Har käkat en halv jätteäcklig pizza och jag håller på å svälta ihjäl!

FAAAAN! ..ungen säger att hon e ledig imorn!!? VARFÖR??? VARFÖR JAG???!!!
(som tur var luskade jag ut att hon ljög...kul unge..)

PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0