Fääärdiiig!

...äntligen ;)

Den här veckan är slut jag har gjort alla måsten och nu e det helg :D
Lovely

Va just på gymmet en sväng med, det va jag & grabbarna idag xD
...alla tjejer va väl hemma å laga mat lr nått ;P

Blev 20 min jogg och 5 min gång på löpbandet och sen 15 min cykling...sen blev jag överhettad!
Det brukar va varmt på gymmet pga bristande luftkonditionering (minst sagt...) men inte SÅHÄR varmt!

Nu ska jag läsa klart New Moon :D ...bara några sidor kvar nu :)
...sen e man ju tvungen till å läsa resten av serien med ^^
Men tänker inte läsa dom på svenska...blir ju knepigt på nått sätt...dessutom är titlarna på bökerna bättre på engelska ;)

PoK


Kommentarer
Postat av: sandra

jag har nästan läst klart serien, är mer än halvvägs in i "breaking dawn" nu. jag är så irriterad på att jag tycker om dem, för egentligen tycker jag inte att det är särskilt bra. tycker att stephenie meyer skriver som en kratta. ändå är jag beroende. sånt gör mig arg. :)

2009-06-19 @ 20:59:02
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vet inte än :) Men jag tror nog att det blir där om man ska kolla på förra årets intagningspoäng, men man vet ju aldrig :)

2009-06-20 @ 18:49:47
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0