FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!

...men jag kunde verkligen inte hålla mig!

Jag ska verkligen inte gå in på asos.com om jag inte verkligen ska shoppa nått!!!
Några minuter innan jag gick in där sa jag till Anna att ja bara va inne å kollade på olika fashion-hemsidor...några minuter senare hade jag köpt en topp....

Men asså...jag hittade först en jättefiiin men den va dyr men när jag kollat runt ett tag hittade jag den på rean ^^
...å då fanns det ju ingen återvändo liksom!  0_o  ;)

Förlååååt!
Ingen mer klädshopping innan London...jag lovar å svär!
...men kläder inkluderar väl inte skor va :P

Men nu slipper jag iaf bry mig om å hitta nått mer kul å ha på mig när vi ska parta i London iaf...nu blir det den här superfiiiina :D


Det är förresten omöjligt för mig att shoppa nå mer på internet...för nu har jag bara 45 kr kvar på mitt kort....opsi daisy...

Nu ska jag kolla på Confessions of a shopaholic ... passande ;)

PoK

Kommentarer
Postat av: junie

haha ja den var god, fast det är godare med vanlig havredryck tycker jag :)

2009-06-06 @ 21:44:24
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0