Freestyle på Fäviken :O

...vad har jag nu gjort!

Hörde för ett tag sen av mig å frågade han som är ansvarig för hundprogrammet på Fäviken om dom skulle vara intresserade av Freestyle...å fick svar nu...

...ja självklart va dom intresserade...
OMG...
Varför sätter jag mig sj i sånna här situationer??

Nu på morgonen ringde han hit och vi diskuterade lite om upplägg osv...så ska maila tillbaka till honom när jag bestämt vad som blir bäst osv.
Dessutom undrade han vad jag vill ha i arvode? Vad fasen inte vet jag hur mycket som e rimligt :P?
Nån som vet??

Ska iaf ha uppvisning antagligen direkt föra Jeppe Stridh...inte ett big fan av hans träningsmetoder...men han e ju känd så e ju kul att jag får plats på samma plan som honom *höhöhöhö*

Nu behöver jag dock en speaker som kan presnetera oss om jag inte vill göra det själv...PLATT???

Tänkte iaf köra samma uppvisningsnummer som vi tävlade med sist...å hoppas att både jag och hunden kommer ihåg det!



En tråkigare nyhet är att jag kanske inte får träffa min ponny nå mer...dom vill köpa honom nu så dom kan ha honom under sommaren också...bajs :'(

PoK

Kommentarer
Postat av: Platt

Haha fan va kul! :D Klart ja kan va speaker! =)

2009-06-10 @ 13:04:42
Postat av: sofiee

haha vad du skuttar runt. du borde va med på let's dance!!!

2009-06-10 @ 13:13:10
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Coolt, top dog nästa?

2009-06-10 @ 14:01:04
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0