Hat till alla...

...som sätter sin fot på gården!

Asså vissa saker här i England e fan så jävla irriterande! Jag har 1000 saker å göra idag (gissa vem som skrivit listan...) och UTÖVER det  ska jag passa upp på den jäkla hovslagaren som kommer hit om en stund!

Alltid ett himla kör så fort han ska hit...för för det första så ska man lyckas fånga in hästarna (inte så lätt som det låter!) tills han dyker upp (och det vet man aldrig riktigt när det är..), sen ska man se till att han använder bomullspads när han gör broddhålen i hovarna, sen ska man fråga om han vill ha kaffe/te å springa in å laga det å se till att det blir preciiiiiis som han vill ha det! Sen ska man se till att skriva en check på hur mycket han ska ha och gå ut å lämna den å hoppas att allt detta inte tar hela jävla dan!

Ok, kanske verkar lite överdrivet irriterad idag men så blir det alltid när jag har för mycke att göra!
Å när Elise kommer hem är det å skjutsa henne till pianolektion, sen ville hon åka till sweetieshopen (tänker jag fan inte åka till!) å sen "måste" jag hjälpa henne städa sitt rum på min lediga tid!!!!!!!!
GAH!!!!!!!

JAG HATAR DET HÄR JOBBET LÅT MIG FÅ ÅKA TILL LONDON NUUUUUUUUUUUUUUU!

Kommer inte sakna att man måste ge varenda människa som sätter sin fot på gården ett erbjudande om dryck!
Det e väl inget jäkla café!??
Jag e fasen förvånad över att man inte ska hålla koll på när brevbärarn kommer så man hinner springa ut å ge honom nått å dricka med!

PoK!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

idag stämmer jag verkligen in i din klagosång. är fruktansvärt irriterad på slavdrivare i hemmet och är läskigt nära ett psykbryt för tillfället. tur att det "bara" är 25 dagar kvar!

2009-06-04 @ 11:05:47
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: junie

ok jag ska aldrig bli au pair ^^

2009-06-04 @ 13:04:08
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com
Postat av: Hanna

Haha:D Jag kommer sakna alla te stunder i England ;)

2009-06-04 @ 17:44:25
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0