Ibland så...

...ja så blir man lite konfunderad...

Tex. när en 11-årig tjej inte klarar av att borsta sin egen häst trots att hon har en timme på sig...men jaja så är väl livet som aupair I guess...

Nu på eftermiddagen åkte jag och hämtade Anni (& S följde me som sällskap^^)...va lite orolig att bensinen inte skulle räcka eftersom jag planerat å tanka imorn innan vi drar till Bristol...men det gick bra ;)

Å just ja! Den stora händelsen! Jag fick lämna Elise själv :O
Ja för hon skulle ha ridlektion vid fem så hon va kanske en kvart ensam innan mamman kom hem...wow ungen börjar bli stor...


Annars har dagen tillbringats med att göra massa tråkiga saker och att sitta framför datorn...yey!
Tom. Gonni tyckte att jag va himla tråkig å satte sig å glodde på mig när ja inte gjorde nånting :P


Men imorn bär det av till Bristol när S e klar me babysittingen :)
Goodbye-party me alla våra aupair-vänner (hoppas alla dyker upp!!)
Hoppas det blir skoj även om det e trist att det är sista gången :/

Nu ska jag ner å käka maaat...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0