Mest händelselösa dagen på länge...

...och det finns inga bilder i inläggen, för det finns inget att ta kort på!

Nä, för här händer absolut inget nada niente!

Hade en kort lista idag bara att städa kök å vardagsrum :)
Så jag har suttit vid datan hela dagen....skojjar inte när jag säger heeeeela dagen...

Till sist va jag bara tvungen att göra nått så gick ut i stallet och " som tur var" (:S) så var det omockat i stallet ^^ så jag mockade för att ha nått å göra ;D hehe, då har man tråkigt ;)

Kollade på Changeling som legat på min data ett tag nu å d va en hemsk film..men bra :)

Å nu på kvällen drog vi iväg till la gym ^^
Å när vi gjorde våra obligatoriska sit-ups började en tjej som låg bredvid oss å snacka lite me oss å fråga om vi va från Sverige å så :)
Alltid lika kul att upptäcka skillnaderna mot Sverige ;) ...ingen i Sverige skulle börja snacka me nån bara så random...^^

Nu ska jag kika om jag har nå nedladdningar klara å sen blir d sängen :)

Å ett stort grattis till Piratpartiet som fick 1 (å kanske 2 :D) mandat!!! :D

PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet att du tycker jag rockar fett Carro ;)

2009-06-08 @ 23:45:16
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0