Näst sista dagen i Somerset...

...vägrar skriva Cocklake i rubriken xD

Mmm...näst sista dagen å kan bara beskriva känslan med ett ord:
 K N E P I G T!


Känns inte ett smack som att jag ska åka härifrån! Verkligen inte...knappt så att jag tänker dom här vanliga tankarna:
"Nu är det sista gången jag gör det här"
"Nu är det sista gången jag träffar den här personen"
osv. osv...

Är iaf inte kul att lämna England som land...älskar landskapet verkligen och att det är så lugnt och att dom fortfarande har levande landsbygd!
Så himla mysigt med alla små lokala butiker som säljer allt!
Mmm...d kommer jag verkligen sakna...



Kommer helt klart komma hit igen :) Kanske inte precis hit, men till nån del av England nära havet antagligen :)

GUD fattar d verkligen inte! Ska jag åka HEM?
På riktigt alltså??
Ska jag inte stanna här alltid? Känns som det... :S

Självklart det kommer bli underbart att komma hem men...ja kommer nog ta ett tag tills man kommer tillbaka till vardagen där hemma igen!
Jag menar inte äta mat sent på kvällen, inte gymma, inte ha en lista på vad man ska göra för sysslor varje morgon, inte åka in till Bristol för att shoppa, inte bestämma en klubbkväll och ha en Happy time!

Nä...kommer sakna utelivet här med...tillbaka till trista osociala Sverige...
Har iaf lovat att jag ska försöka ta med mig lite av den engelska sociala kompetensen hem ^^
...sen får ju alla dryga svenskar tycka att man är hur störd som helst :P

Imorn ska jag beställa taxi också...å jag e ju 99% säker på att dom kommer ringa mitt i natten och fråga vart dom ska :P Precis som förra gången ;)

Å i övermorgon är jag i London! Å träffar tant Anna!
Herregud det va ju sjukt länge sen vi sågs! Början av december liksom och så ses på i London av alla ställen xD

Hoppas d blir en sjukt kul time i London iaf :D
 
Å fasen va kul att ni, S & H, fick tag på boende lör-sön :D ...


(Ser ni att d e en liten gubbe? ;)


Måste ju bara berätta att jag träffade på ännu ett rötägg av den engelska befolkningen (trodde jag hamnat hos det enda som fanns men tydligen inte :P) iaf...

Eftersom vägarna här omkring inte direkt e breeeeda (= det får plats en bil, that's it!) så måste man alltid se till att hamna på en av mötesplatserna som finns utefter vägarna...

Så när vi såg en traktor med harv komma mot oss så va vi tvugna att trava fram till närmaste mötesplats...och eftersom ingen av hästarna är särskilt bra på att stå still så hade vi lite krångel me att hålla dom på denna lilla mötelplatsgrejen men vi lyckades iaf efter ett antal tygeltag...

Efter denna traktor kommer en landrover körande och vi väntar snällt på att den också ska köra förbi så att vi ska kunna rida vidare...MEN!

Gubben som sitter i Landrovern me nedvevade rutor kollar upp på oss när han kör förbi å säger surt:
" Ey girls! Don't forget to say thank you if somene slows down for u ok?!"

Ursäkta mig gubbe lillla!!!!!!!! Men vem var det som skulle sagt tack här egentligen!
Inte var det VI iaf!!!

  1. Det var vi som stod och väntade på att du skulle köra förbi!
  2. Du saktade inte ner, du ligger bakom en fet traktor å kan inte köra fortare!
  3. Vi har precis lika stor rätt att vara på vägen som du har och vi kunde därför ha struntat i att vänta på att du skulle köra förbi eftersom det va DU som var närmast en mötesplats egentligen!
  4. KOMMER ALDRIG NÅNSIN SÄGA TACK TILL NÅN SOM FÖRSÖKER BESSERWISSA ÖVER MIG!!!!
...gah...
surt som fan (å fegt av gubbj*****) var det att han direkt efter han sagt va han ville säga så drog han iväg i sin fula landrover så man inte ens hann reagera förrens det va för sent! HATAR SÅNT!
Resten av ridturen va jag pissed off...

Kanske tur man drar hemåt till alla surjämtar snart ;)


Nu ska jag njuta av varma sommarkvällen...framför datorn me fönstret öppet då ;)

PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kommer kännas konstigt att du åker:/ Men det känns bra att vi åker till London och har kul en sista gång:)

Puss!

2009-06-24 @ 00:08:04
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0