Opsi daisy ;)

...Anni råkade hitta min blogg :P

Å såg bilden jag ritat :P dålig tajming! Dom har inte upptäckt bloggen förren nu liksom när jag snart ska åka hem också bara nån vecka innan...jaja...men som sagt åker ju snart så hon skulle ju fått sett den snart iaf :P

Ja efter att jag "tagit hand om" hovslagaren fortsatte jag läsa New moon och sen snackade jag me Emelie på Skype en stund...

När Elise kom hem började vi städa hennes rum...lr jag städade, hon mest plockade me saker...å sen cyklade vi iväg till pianolektionen :)
Sjukt skönt å få ut å röra sig även fast d inte blir nå gym idag (kan ju inte åka utan dig S hallå lr ;) och hittade en perfekt runda som tog precis en halvtimme...

Sen hade ju Elise propsat på att åka till godisaffären innan för att köpa godis till sin skolutflykt nästa vecka där man faktiskt MÅSTE ha med sig godis :P
Men jag hade ju sagt att det va himla onödigt att åka dit bara för att köpa godis!
Men jag gick med på att cykla dit ;) man e ju miljömedveten vettja! Så direkt efter pianolektionen cyklade vi till Wedmore å köpte godis, så blev både jag å ungen nöjda :)

Nu vankas det snart mat hoppas jag för jag är hungriiiig!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0