Sa jag att jag hatar trädgårdsmästare?!

...jo jag tror ja nämnde det!

Men då var det av det skälet att han klampade runt i trädgården!
MEN trädgårdsmästaren hade tydligen ringt mamman och sagt att jag inte givit honom något att dricka!!!!!!!
WTF!!!!!!
Hur gammal e karljäveln???
Han kunde väl för fan frågat om han kunde få ett glas vatten lr nått när jag snackade me honom!!??
Vad är problemet liksom?
Det e inte heller direkt så att jag är här för att passa upp på honom (!) , och eftersom jag givit honom vatten alla andra gånger han varit här är det ju inte direkt så att han inte är säker på att få nått?
Barnsligt jäkla beteende!

Å NU när jag missat ge honom vatten en enda jäkla gång så ringer han å klagar och det är det jag får höra av pappan det första på morgonen!

"Your not on top of his list now Caroline"
Nä men vilken jäkla tur att jag inte bryr mig om å va det då! Dessutom behöver ja bara träffa karln högst 3 ggr till och då får jag väl ställa ut en stor vattentank till honom så han blir nöjd!



GAH!

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! herregud. trädgårdsmästare var det ja... vår kommer nog inte förrän på torsdag, förhoppningsvis, så jag hinner förbereda mig mentalt ett par dagar till ;)

2009-06-02 @ 12:18:20
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

sv: haha pucko, 20 låter ju mycket bättre ;)

2009-06-02 @ 18:59:46
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0