Shopping spree ;)

...nä inte riktigt men fick ju tag på skor äntligen :D

Följa me Anni tlll Cribbs Causeway i Bristol för hon skulle handla en kamera :)
Så jag vandrade runt där i shopping mallet helt sj och försökte hitta nånting vettigt ^^
Till sist kom jag ju till H&M ;) Sverige is the shit....utomlands :P

Hittade äntligen ett par snygga skor som va sköna å gå i!
 Wow, liksom d e ju inte varje dag! ^^

£25 - H&M
Tack!


Å det va tydligen tjejen i kassans favoritskor också för gud va hon börja snacka om skor ^^ Dom bakom mig i kön blev kanske lite irriterade av att vi stod å snacka skor men vaddå skor e viktigt!
Fick iaf reda på att Jimmy Choo kommer släppa en kollektion designerskor för H&M i höst! Coolt!
Å dom kommer bara kosta £30 :D

Vill ha Jimmy Choo -shoes! Men i höst kommer man ju va helpank OCH befinna sig i Sverige så då e det väl omöjligt å lägga beslag på ett par....

Ikväll ska vi ut å käka...funderar på att ha mina fina skor bara för att ja gillar dom så mycke ^^

Det kanske blir den där indiska restaurangen som vi va på förut (minns ni?), med massa indiska män som sprang i världens fart och som mamman blev hysterisk på...

Bättre lycka den här gången hoppas jag :P

PoK





Kommentarer
Postat av: junie

skitsnygga skor!!!! :D

2009-06-26 @ 09:57:17
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0