Trädgårdsmästaren förstöööör!

...varför har dom en trädgårdsmästare *grr*

Dom har ju inte ens nån trädgård typ! Dom har nått som ska föreställa en blomrabatt/örtodling (?) å en plätt me jord där det inte växer ett jota!
Hur svårt kan det va å sköta liksom...lata människor!

Å nu när trädgårdsmästaren springer omkring ute på gräsmattan vill då inte jag lägga mig där å läsa så....det betyder att jag har suttit inne hela dagen trots strålande solsken ! *gah*

Dessutom har jag fått putsa fönstrena i conservatoryt...ja insidan då! Hon kan ju fasen inte mena att jag ska torka både insidan OCH utsidan! Det e ju typ 50 fönsterrutor lr nått! Plus att jag inte direkt hade nått å torka me...en trasa å fönsterputs...gud va bra det blir...NOT!


Passade på att städa mitt rum me medans tvättmaskinen gick å jag ändå hade det stora obäket till dammsugare ute...
...kanske tur d, för mitt rum såg inte bra ut xD

Nu är det en timme kvar tills världens värsta unge kommer hem...yey...längtar INTE!

PoK

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håll modet uppe :D du kommer snart hem!

2009-06-03 @ 15:45:06
URL: http://aekb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja men angående fäviken så vet jag inte om jag ska med! ''/ Men yran blir det. Sover du över då eller? Kör du eller ska du dricka? ;)



PoK

2009-06-03 @ 16:12:22
URL: http://aekb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0