Typiskt mig...

...mm shopping är ju min grej asså ;)

Men den här sabla aupairlönen kommer man ju inte direkt långt på!
Hälften sparas till London och vad är då kvar att leva på??? Öh...inget typ!

Dessutom har jag hittat en cykel som jag är förälskad i...såklart...MEN STOPP!
Pengar var det ja...
Jo men asså...det fanns en som sålde en nästan ny på blocket nu ju...
Meeen har ju fortfarande inga pengar å de pengarna jag har ska gå till ny mobil + reparation av data + Fäviken + en lördag på Yran...

Ja men jag VILL ha cykeln!!!

Okej allvarligt talat nu diskuterar jag med mig sj...på bloggen...ooops...

Men allvar hörni hur snygg är den inte då!




Har just varit på gymmet iaf :)
Så himla skönt =) har på allvar gått runt å kännt mig stor som ett hus idag (0_o) å då gör ett gympass gott !!
Dock var det såå sjukt varmt inne på gymmet så man höll ju på att förgås...
Men blev iaf 15min cykel, 7 min gång, 8 min jogg, 10 min springmaskin, 80 sit-ups å 20 rygglyft...

Sen blev det GOOOD mat :D Älskar verkligen att mamman går den där Slimming-kursen...för nu äter vi NORMAL mat liksom!
Tack!

Njuter av att det är så ljust ute så ska sitta här å göra det en stund till :)

PoK
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0