eBay & "kan ni passa tiden nån gång!"

...gah jag hatar å vänta!

Känns som om jag kunnat göra hur mycket som helst dom här 2 (snart 2½!) timmarna jag suttit inne å glott å väntat på att dom där sega matleveransgubbarna ska dyka upp!
Dom skulle komma mellan 9-11...yeah right! Jag ser det du....

Å om jag bestämmer mig för å gå ut å mocka lr fixa med hästarna så dyker dom säkert upp med 1 ton matvaror....

SUCK!

Jag vann iaf 1 av mina eBay-auktioner igår :) Klantig somjag var missade jag när den andra avslutades, men men det kommer väl fler gånger...
£10.99 blev det totalt med frakt å allt för den här snygga ^^ "*nöjd* ;)



Så nu ska jag paya sen känns det som att jag kommer vara redo för alla kommande utekvällar ^^



...i eftermiddag ska jag åka å hämta Anni i Wells å laga mat...suck...sen hoppas jag att jag kan dra till Sofie å käka middag (*hehe* då gör det inget om min mat skiter sig ;) & kolla på film...
Skulle egentligen dragit på rumppass på gymmet men Sofie ska ta en vilodag å då känner jag att jag inte vill ligga å kämpa med en massa tanter helt sj ;)

Nä nu går jag ut å mockar! PUNKT SLUT!
Dom kan få packa ur själva när/om dom dyker upp...

PoK


Kommentarer
Postat av: Kitty

Mycket snyggt inköp! Hoppas den passar, och linnet från asos också så klarT! =D Ha de!

2009-03-06 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0