Flygplansmuseum...

...faktiskt inte riktigt lika tråkigt som det låter ;)

Tyckte inte jag iaf!
Va faktiskt riktigt intressant å checka The British Royal  Navys stoooora gamla plan...

gud va trist d låter ^^ haha men som sagt va inte lika trist ^^

Gick en tour me helikoptersimulator (som förövrigt söög :P)  å typ där dom visade hur allt gick till på flottan å sånt...å va inne i en Concorde å kolla litte (jag i cockpit by the way på bilden)

Äh jag lägger upp  lite bilder istället...låter ju helt lamt när man beskriver det ;)

Haha ^^



Ja nu ska jag vänta på att få nån mat i magen...sen ska jag försöka se BIS på Crufts kl 20.35 (engelsk tid)

Sjukt tråkigt inlägg men jag  snackar me Elise OCH kollar på Bratz-filmen OCH kollar på Crufts OCH snackar med folk på MSN OCH skriver blogginlägg samtidigt så ni får ursäkta denna gången...

PoK

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!

Spännande blogg.

Sökte på veterinärstudent liverpool tror jag,och hamnade här. Sitter lite i samma sists när det gäller veterinärstudier,har pluggat upp naturämnen för vet studier utomlands.Du verkar kunna det mesta om antagningen där!Skulle bli jätte glad om du kunde kontakta mig på mailen,el msn.



MVH/ Mikaela

2009-03-09 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0