Ja e int bitter...

...meeeen...

Det här är en sån otroligt jobbig/trist/tråkig/irriterande/seg/ansträngande/störande vecka!!!!

Kan inte direkt sätta tummen på precis vad som varit så (se ovan) men jag har kännt mig trött, sliten & tom. lite stressad i princip varje dag...(råkade idag tex. kliva upp en timme innan klockan ringde för att ja visste att ja hade massa å gö...)

Ungarna har drygat sig, tjatat om det ena å det andra, jag har städat som fasen (så nu kan själva drottningen av England komma på visit...)...Anni kom me ännu en kommentar idag om att jag behöver en körlektion i backning (när fan såg hon mig backa undrar jag?!) å jag höll minen som vanliga snälla flickor gör...

*irriterad*

Till råga på allt så ska jag skjutsa föräldrarna till flygplatsen imorn bitti...sen kommer svärföräldrarna (undrar va d e för typer...)...sen hoppas jag att jag kan fly fältet med S!!!

Sånna här dagar undrar man vad man gör här...långt hemifrån, utan nån man känner på riktigt, långt från familj å vänner (sjukt glad att jag har S iaf annars hade jag inte stått ut!), i en lite jobbig familj, går upp i vikt bara av att vistas här,, med städuppgifter varje dag, jobbar för usel lön, bor på arbetet... ja ni förstår poängen...orkar inte ens försöka komma på allt positivt nu...

Hoppas helgen piggar upp mig ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0