Piano,ridtur & "lumpenträning"

Nu har ännu en dag gått på den engelska landsbygden...

Å idag var det att städa hela stallet + feed room & tack room, tog sin lilla tid å va tvungen å döda ett antal enorma spindlar för att överhuvudtaget kunna vistas där...
När jag kom in igen satte jag mig å hade en liten pianolektion med mig sj ^^ Just nu håller jag på å lära mig noter ;) (sjukt svårt), har iaf redan lärt mig vad alla vita tangenter heter *stolt*
Dock har jag noll taktkänsla och inte riktigt koll på hur rytmen ska va men spelar så att det låter som en melodi typ xD Hoppas d blir någorlunda rätt ^^


Kollade på One tree hill på tv å började med maten...tänkte göra pizza men när jag gjort allt utom att tilsätta bakpulver upptäckte jag att det inte fanns nått :P
Så jag slängde ihop degen me själva fyllningen inuti så det blev som en calzone typ :P


Nu har jag varit på Circuit (=sjukt jobbigt!) det störda är att det känns som det blir jobbigare å jobbigare för varje gång...borde man inte blir mer vältränad å orka mer tycker jag? Skumt...
Jag & S va iaf helt slutkörda efter det passet..lr ja efter halva passet xD
å längtade bara efter att få sova och duscha!

Käkade min "calzone" me...den va faktiskt ätbar ;) Å nu ska jag bara dryga..funderar på attt kolla på film lr nått ändå inge kul folk på MSN :(
...alla har nått bättre för sig lr sover..... bara för att jag har en timme till godo :P

Ja som sagt...det va den dagen!
Hoppas d kommer en ny imorn :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0