Så gör man bara inte :P (+ APadoption)

...nä dom e lite knepiga här i England :P

Har nämligen precis käkat bakad potatis med tonfiskröra...käkade efter familjen eftersom jag varit på Circuit å nästan tagit livet av mig ;) ...men iaf när jag käkat klart så kommer Anni in å säger:

- But God you haven't eaten the skin!?

Strax efter säger Stella
- That is the best part of it!


Alltså rätta mig om jag har fel men man käkar väl ändå inte potatisskal? !!
Gör iaf inte jag....slängde iaf potatisskalet för jag tycker det är insidan som räknas ;)


Dagen i övrigt har varit rätt dryg...städade som fasen imorse typ torkade alla väggar/lister/dörrar mm. , sopade golvet, dammade, tvättade å städade undan allmänt...
Detta eftersom Richards föräldrar kommer på fredag eftersom Stella & Rich ska på en weekend till Rom.
Såå...ja allt måste va superstädat tydligen har jag fått reda på av Stella...skulle aldrig städa så mycket när mina svärföräldrar skulle dyka upp :P fast man ska väl aldrig säga aldrig iof :P

Baxade även iväg en hög kläder till the charity shop i Cheddar, passade även på att gå in på Tesco å köpa lite förnödigheter ^^
Blev bananer för min del (hehe mamma vet hur mycket bananer det kan gå då jag e hemma xD) å Anni köpte choklad ;)

Mockade ut yarden å sen bakade vi chocolate Rice Krispie cookies (alltså rispuffar blandat me smält choklad...)

Vi blev uttråkade efter ett tag och gjorde som det stod på Kellogg's-förpackningen ;) Samlade ihop 3 streckkoder och adopterade en apa från ett rescue center i Malawi, Afrika som heter Lilongwe Wildlife Centre...

Här har ni min & Anni's baboon baby Johnny ;)


PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaa va söt!!! Å jag fick också höra det där om potatis skalet första gången jag åt bakad potatis här. Kan säga att jag är frälst, omvänd, det är faktiskt gott helt enkelt:p



XXXX

2009-03-26 @ 01:08:12
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0