Väntan på...

...ingenting tydligen!

Ja idag känns som en alldeles onödig dag plötsligt som man lika gärna skulle kunnat plocka bort utan att nån märkt det.

Fööör...dagen har gått och det enda som skulle inträffa idag var att vi skulle få hemleverans av matvaror (fattar inte varför vi inte har mer av det här i Sverige!) & att Jag & Elise bestämt att vi skulle ut å rida idag när hon kom hem...

Ja, först får jag ett samtal från Sainsbury's (mataffären) att dom inte kan leverera idag...sen när Elise kommer hem och jag borstat klart hästarna kommer hon på att hon har pianolektion idag så vi hinner inte ut å rida *gah*
Det enda jag väntat på idag typ, har varit superfint väder idag så hade lätt varit ute å ridit båda hästarna om jag inte trott att vi skulle ut på eftermiddagen...
så nu e jag butter...

Det enda bra idag var att jag fick mina referenser från Slovakien & från veterinärstationen + passfoto så nu e det färdigt iaf.
Fick även mail från syrran som snackat me Sörbygården (islandshästställe jag jobbade på under en sommar) och dom sa att dom skulle maila mig om referenserna i helgen (hoppas dom gör det nu då!)
Fick även mail från hon som köpt mobilen som sa att hon skulle sätta in pengarna så fort som möjligt men att dom hade problem med internetuppkopplingen i det område hon bodde...bra att dom säger till iaf ;)

Dessutom har jag budat på lite auktioner på eBay ^^ på vad är hemligt tills jag vet om jag vinner lr ej ^^ dom avslutas nämligen ikväll ^^

Snackade även med Kitty (tjej från min tid på gymnasiet) som påminde mig om Crufts (BIG Dogshow) som börjar idag...GUD va kul d hade varit å va där!!! Men varken tid eller pengar så :(
...men NÅN gång som sagt!
Fick även en länk från henne så man kan se allt live :D liiiite bättre iaf!
Ska försöka att se nån freestyle iaf :)
http://www.cruftslive.tv/

Men det är sjukt så mycket jag saknar min hund när jag kollar på alla tävlingar å alla som är med sina vovvar...bara riktigt hundfolk som förstår sig på den känlan skulle jag tro ;)

(Fotot från prisutdelningen efter Segerstads freestyletävling, Toffee Nr.1 of course ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur att det inte bara är jag som är en klant:p Haha=) Har du och Sofie lust att komma till Bristol på bio eller nått imorgon kväll??:)

2009-03-05 @ 20:46:10
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Synd:( Jag är jobbar på lördag, ska ni shoppa mer eller?:p

2009-03-05 @ 21:20:11
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe! Vill oxå!!!!!!=)

2009-03-05 @ 22:52:14
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0