Frihet till SÖNDAG!!!

...hur underbart kan det bli??

Imorn åker familjen och campar och jag får va ifred heeeeeeeeeela helgen :D JAAAAAAAAAAA!

Dessutom ska det bli bra väder i helgen å det tror vi på, lr hur?

Så måste ju nästan göra en lista på vad jag ska göra :D

  1. Va ifreeed!!! Utan ungar som skriker varannan minut och kräver full uppmärksamhet!
  2. Springa, gå, cykla ute i det fina vädret :D
  3. Baka kladdkaka å äta upp HELA själv *moahaha*
  4. Springa lite extra efter kladdkakeätandet xD
  5. Sooola :D
  6. Läsa min bok utan att behöva bli störd av en unge som vill at man ska hjälpa henne, kolla på hennes dansuppvisning lr hjälpa henne med hand-stands lr andra gymnastikövningar...
  7. Sitta vid datan vart jag vill i hela huset!
  8. Kolla på film ifred utan att nån berättar allt som kommer hända och slutet när man precis börjat kolla på den...
  9. Va uppe halva natten å sova tills ja vaknar utan att få klagomål från ungarna
  10. WiiiiiiiiiiiiiiiiiiEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!


Idag va jag me ungarna till Wells för dom skulle klippa sig :)
Verkar va ett bra ställe å klippa sig på å det kostar bara 330 SEK så sparar ju 90 SEK om ja klipper mig där istället för hemma...
Hm...får se om ja ringer upp dom å kollar om dom har nån ledig tid i helgen :) Å sen hoppas på att det blir bra ;) Inte så bra på å förklara hårtermer på engelska så ska nog inte klippa mig så avancerat ;)

Sen blev det Starbucks å käkade en medelhavspanini å drack mango/passionsfrukt-juice :) Mumma...dock e det inte så himla mysigt å fika me 2 stressade ungar som inte klarar av att sitta still mer än 3 min, så fick springa ut därifrån me en otuggad panini i halsen...

Väl hemma så vet ja inte va vi gjorde faktiskt...dryga runt antagligen..hm..börjar bli senil...

Jag lagade iaf mat...idag blev d pizza som inte behöver jäsa me lite olika saker på ^^ Elise fick en egen eftersom hon bara har tomatpuré å ost på...

Å nu...ska jag njuuuta...å kolla på Life is Wild...äntligen har jag 3 nya avsnitt att kolla på :D

PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0