tillbaka till gymmet & jobbet...

...dock lite skönare än innan eftersom pappan nu skriver mina duties på morgonen :D

Jepp, från och med nu så är det tydligen så att pappan skriver listan ;) skööönt :D
Idag hade jag städa upp lite på nedervåningen, rid med Elise å hjälp Elise träna på dressyrtestet...tack för att jag får normala aupair uppgifter för första gången på 3 mån typ ;)

Iaf så städade jag upp å sen kom S förbi och vi drog på gymmet :) Bytte till silverkort som räcker 2 mån, men inte fick jag byta mitt fula blåa kort mot ett silverkort...orättvist!
Blev inte så mycke träning idag...typ 4 min gång 11 min jogging, 12 min cykling, lite "höftmaskin", armmaskin å lite rygglyft å situps sen drog vi å tankade i några droppar i S bil :)

Sen åkte vi tillbaka till mig å drack lite te :)
 Käkade lunch å sen kände jag mig lite kreativ å har funderat på att ge ungarna nått innan jag åker hem såå...det resulterade att jag letade upp lite färgpennor å papper och bestämde att det skulle bli teckningar :)
Nu efter 3 mån vet man ju vad ungarna gillar så blir en teckning med Miranda-nallar till Elise å En teckning med sångtexten till Bellas lullaby (från Twilight)  till Anni :)
Kan nog ta ett tag å rita dom men nu har jag ju iaf liiiite mer fritid att rita dom på än innan så...

När Elise kom hem hade jag sadlat upp hästarna så vi bara kunde dra ut....dock började Hanna hosta igen så vi va tvungen å vända tillbaka å imorn blir det till å ringa veterinären igen...

Resten av eftermiddagen/kvällen har spenderats med Elise...ja ofrivilligt för det mesta eftersom hon tvingar mig att ha gymnastik med henne i trädgården (typ gå upp i brygga, hjula, hand-stands, svänga omkring me henne, piggy back osv osv.) och sen när jag äntligen blev "ledig" så skulle hon tjata hål i huvudet på mig när jag satt vid datan på mitt rum...

Gillar inte att aldrig kunna va ifred...å föräldrarna säger ju inget eftersom dom e glada att själva slippa henne typ...

jaja...nu ska jag lägga mig å va ifred en stund iaf :)

(nu dammsuger den psykotiska mamman som f** utanför min dörr å vädrat gästrummet på "min" våning...kan det vara för att visa att jag inte "kan" göra nått längre...)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0