Världens tröttaste dag?

...ja för hur lyckas man annars nästa somna när man e ute å rider ??? :S

Mm...en aning trött kan jag ju säga...har väl lite mig sj att skylla  när jag höll mig vaken å pratade med folk som aldrig sover till kl 2 i natt :P

Dock så hade jag ju inte kunnat sovit före kl 00.00 eftersom den störda mamman körde runt som en galning med dammsugaren utanför mitt rum...pappan kom å sa till henne å frågade vafan hon höll på med så sent på kvällen...å hon svarade
"Ja om ingen annan nu kan göra det så måste jag ju städa själv!"
Kärring...

Idag iaf så fick jag i uppgift å mocka ut i hagen igen...



...sjukt trist men tur att man fick sällskap xD

...ja av hästarna såklart ...



...men även av Gonni...



.... &



HAHA

Det va Herr & Fru  Ko
& haremet ;)



Va faktiskt tvungen att springa in å hämta ett äpple till tjuren för han va så snäll ^^
Om familjen säger att ja käkar upp deras frukt igen så kan ja ju helt klart säga att det inte va jag :P
Va tvungen å filma tjuren när han käka...först visste han inte om han våga käka äpplet dock ;)

 

Red ut en sväng på seg-Mille å höll som sagt på å somna medans hon lunkade fram som en gammal travare :P

Sen kom Elise hem å tjatade hål i huvet på mig som vanligt...från det att hon kliver in genom dörren snackar hon oavbrutet om ingenting och kommer aldrig fram till poängen (om det ens finns nån...) och går man iväg för att göra nått annat e det enda man hör:

- CAROLIIIIINE!!!!!!!!!! CAROLINE!!!!!!!

sjukt jobbigt...

På kvällen kom iaf S över å räddade mig lite från Elise som allvar tjatat sönder mitt huvud!!! Å vi drog på gymmet när mamman dök upp med sina "vänner" ....
Väl hemma från gymmet satte jag mig vid datan å efter en stund kommer Elise upp å säger att vi ska käka men att om jag vill kan jag få maten på rummet (wow...inte så att mamman inte vill ha mig vid bordet lr?!)...men jag hade inget emot att käka utan att sitta vid samma bord som Cruella så visst ^^

(sorry att all text e centrerad i det här inlägget men den knappen har hakat sig ;)



PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0