Life is meant to be lived!

...so why am I sitting here???

Jag vill inte lära mig husdjursmiljö! Fatta!
Husdjursmiljö var roligt den första lektionen när vi hade etologi...sen blev det värre och värre och VÄRRE!

Nu går det ut på att analysera data från olika maskiner, lära sig mått på produktionsdjurs inredning och avläsa diagram...och lära sig allt det här utantill!

Nä fyfan...funderar på allvar att bara se hur det går på provet utan att plugga...för första gången typ ;)
Ja men allvar varför ska jag lära mig 2000 sid av sån här skit utantill och därför inte ha nått liv?

Mitt liv kommer inte gå under om jag får underkänt i husdjursmiljö...allvar!

Nä men man kanske ska gå å plugga igen!?

Nä tror inte det...jag har försökt...men har alltid dragit slutsatsen att det finns miljontals andra saker som jag kan göra just vid det tillfället som gör mig lyckligare än att sitta där å glo på sånt jag inte ens vill lära mig...

Skoltrött?

Nä ser det mer som att jag insett vad livet går ut på...å det är att ta tillvara på den tiden man faktiskt fått...visst jag säger inte att man inte ska plugga...men man ska plugga sånt som man känner ger nått för en själv...


Husdjursmiljö ser inte jag som the breakpoint för att jag ska ta mig in på veterinärhögskolan iaf...

Va bara tvungen å skriva av mig för det tär på mig att inte veta vart jag ska börja plugga i all den info som vi fått i den här kursen...å därför blir det ingenting...eftersom ja inte vill...

PoK




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack!:D De börjar ta slut, så det är denna och jag tror jag har en "No act of kindness, no matter how small is ever waisted" Kan hända att jag hinner få hem fler till jul, men inte säkert:)

2009-11-30 @ 19:28:58
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men hoppa av denna kurs då=) Som sagt så komer du inte ha någon nytta av den inför vethögskolan, fattar faktiskt inte alls hur denna utbildning ska va bra för att komma in där??

Jag tror att det va en massa snack bara för at få folk till utbildningen....

2009-11-30 @ 20:29:32
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0