Regn & Paradise Hotel

...blir man inte deprimerad så säg :P

Haha ja igår strejkade jag hela dagen och gick inte ut förren det blev mörkt så att man inte kunde se hur grått å äckligt å slaskigt å hemskt det var ute :P
Och idag tvingade jag mig ut för att rida på min pålle i slasket :) Bara han som gjorde att jag pallade mig ut :P
Gillar min pålle <3


Resten av dagen har jag skrivit på 24-timmars beteendestudien tills allting bara var ett virrvarr av siffror och jag var tvungen å lägga ner...
...å när man är helt tom i bollen då är det enda man kan kolla på Paradise hotel xD

Så nu har ja kollat på de 2 svenska avsnitten som visats på TV6 Play plus att ja nu kollat på ett danskt avsnitt...dock så cpade textningen så fick sitta å försöka förstå danska halva programmet...men det gick ju okej iaf jag fattade tyyyyyp ;P

Å jag är så OLYCKLIG för båda mina serier som jag följer laddas inte upp på Pirate Bay ='(
Varken Heartland lr Greek....buhu...så tröstade mig nyss med en blåbärs milkshake...fast e fortfarande lika sur...

Blir mycke tröstande nu känner jag...dumma allt :P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0