Sluta tidigt is the shit...

...för då har man tid att plugga lite me :P

Klev upp 04.50 eftersom jag jobbade imorse innan jag åkte till skolan...att sen ha föreläsning om muskelfysiologi mm. det första man har en måndagmorgon e väl sådär...

Klarade iaf att hålla ögonen öppna de första timmarna...den sista, när vi gick igenom vad vi skulle göra imorgon, spenderade jag dock i andra tankar på Facebook och på kanin.ifokus ;)

Käkade sen lunch och sen var det ut på vägarna...fyyy faaaan vad jag HAAAATAAAAR att gör på vinterväglag!!

Jag fattar inte hur alla ni gör det asså! För hur jag än gör så halkar jag än hit å än dit även fast jag inte kör alls fort eller bromsar för hårt! Alla ni som kan köra bil får gärna lära mig för jag fattar verkligen inte hur man gör!!
Så efter att ha suttit å varit livrädd genom hela turen genen Östersund så kom jag äntligen hem...


Så nu håller jag på att ladda hem Heratland som ÄNTLIGEN laddats upp på Piratebay :D
wiihoo...
medans ja väntar på d ska jag kika lite på vad vi ska kunna till HUsdjursmiljö-tentan *the biggest yawn ever*...



Men nu har jag ju klagat på snön :O
How could I!!!??
Jag älskar att snön äntligen kommit...bara det inte blev så jävla halt...nu ska det bara bli lite kallare så kanske jag kan köra liiite bättre iaf ;)



LANDET
vs.
STAN


PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0