Som en enkelriktad motorväg...

...där jag körde åt fel håll!

Ja nu trodde ni jag va lite metaforisk va?
Men nä det är så det är att köra in till stan en fredags eftermiddag! Man skulle ju kunna tro att folk vill åka till stan en fredag eftersom det är på helgerna det faktiskt händer nått i stan, men här verkar det som att alla ska ut på landet när det äntligen blir helg...
Fast jag ska väl inte säga nått...e ju oftast så jag gör också ;)



Nu är jag iaf i lägenheten och har diskat å städat efter Emelie ;) så nu får hon minsann hålla sitt löfte å diska hela veckan ;)

Har installerat Pixie också å hon har fått höghus...tror hon iaf :P

Väldigt dålig bild eftersom det e så mörkt på mitt rum.... men det e iaf Toffee's bur längst till vänster och på den står Pixies transportbur, till höger om Toffee's bur står Pixies bur och bredvid den står Pixies hus :P
Så jepp hon hoppar från huset längst ner och upp på Toffee's bur å in i transportburen...då hon inte springer omkring på golvet :P Lycklig Duracellkanin iaf ;)

Nu ska jag ge lilla Odie mat sen ska vi ut på promenix, sen blir det duschen sen sängen...

Upp å jobba imorn sen blir det stan!

 

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0