Toffee in da hood :P

...det e alltid där hon hamnar ;)

Jepp meningslös dag som förstördes av att jag försov mig 2 timmar...bra morgon!
Vaknade av att vinden ven i ventilerna å tänkte ...gud va fasen kan klockan va..låt mig sova...
Kollade på klockan...08.59!!!!! WTF!!!

Kan ju berätta att jag ska börja jobba 07.00...PANIK! Hoppade ur sängen, klädde på mig å drog till jobbet!


När ja städat klart på Hemköp så mötte jag upp me Anna å vi åkte till Granngården å sen till Willys innan ja drog hem å äntligen kunde ge Toffee "frukost" å gå ut me henne :p Stackars vovve :P
Sen va det å göra rent i Pixies bur å släppa ut duracellkaninen :P

Resten av dagen har ja suttit vid datan så kände att ja va tvungen å ut å gå...å eftersom mamma å pappa skulle till Coop så bestämde jag mig för å gå dit å handla me dom lite...



Men eftersom dom va så sega eftersom dom varit på bio å sett Coco - livet före Chanel å sen skulle käka så hann jag å Toffee gå en extra sväng å hamnade i värsta gangsta tunneln *hehe*
Toffee verkade trivas....sådär bra :P

Så nu ska jag tillbringa kvällen på MSN tror ja...kanske kolla på nån serie..men d kan man ju göra samtidigt även fast ögonen går i kors efter ett tag :P

Yo from the hood!


PoK ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0