1a Tentan & bilderna fr. Norge :)

...jepp nu har man klarat av första tentan :)

Lr ja jag hoppas jag klarade den iaf men jag tror nog att jag gjorde det ^^ Dock fattar jag inte vad alla satt å skrev om så jäkla länge!
Jag brukar vanligtvis va en av dom sista som blir klara på prov och sånt men nu va jag 4:e person å gå :O
Å jag tyckte jag skrev massa extra onödigt som de egentligen inte ens frågade om....hm...

Annars rullar livet på :)

Igår va jag & Anna nere på stan me vovvarna (som vackert fick vänta när vi sprang i affärerna^^)...letade efter en vintermössa :) Å hittade en efter mycket om & men på Åhléns...tror Anna blev lite trött på att ja aldrig hittade nån bra *hehe*

Sen så ringde Junie, hon va minsann på Östersundsbesök :) Så mötte vi upp me henne en stund och hon följde med å kollade på min sk. lägenhet :) Vi ses i jul :D


Idag efter tentan tyckte vi att vi var värda lite shopping på stan så vi drog me oss vovvarna igen å sprang ner på stan :)
Anna shoppade lite på H&M & KAppahl å jag fick äntligen utnyttja mitt presentkort på Monki :)
Har varit inne där hur många ggr som helst men dom brukar inte ha nått som är min stil men idag så :D
En lång, mönstrad, lite oversize hood me 2 fluffiga bollar ^^ 450 spänn minus presentkort = 150 spänn *smile*

Skulle egentligen köpt vantar men får nöja mig med mina lovika i vinter tror ja ;)

Just det! Träffade Liv på Monki också! Vi träffades typ en gång när jag skulle börja jobba i Persåsen för 2 år sen ^^ Haha va tvungen å tänka 2 ggr innan jag kom på vem det va! haha kul å träffa folk man inte träffat på så länge iaf :D


Just nu håller vi på å koka linssoppa :D Hoppas den blir yummi :) Anna e lite skeptisk som alltid :P

Snackade me Emelie också å det lutar åt att vi får lägenheten :D YEY!




Å nu när man tittar ut genom fönstret så snöar det :D Iof bara höstsnö men iaf ;)
Å på tal om snö så ska ni få se resten av bilderna från Norge, varsågo! 

[Anna & vår heta buss...]

[Bostaden]

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0