Akuten & flytten!

...nu händer det grejer!

I tisdags hade jag halvdag på skolan för ja hade inga lagårdskläder me mig...tänkte att det va inte så schysst mot alla andra när ja tänkte dra ner på stan direkt efter skolan å sen ta bussen hem till Oviken :P

meeen...hinner bara komma hem till Anna så ringer Emelie å säger att hon krockat...


Så följer henne till akuten å där forslas vi från olika rum hela dagen...in på undersökning, till röntgen, till ett nytt rum...ja å en massa väntan då förstås så satt väl där i typ 4 timmar...



Sen va d å springa tillbaka till lägenheten å hämta lite grejer å sen springa tillbaka till bussen!


På onsdagen var vi lediga från skolan så då blev det FLYTT :D

Först drog vi iväg en släpvagn me Emelies grejer å sen med mina! wiihooo sen va det upp på Coop å käka lunch sen handla lite grejer sen tillbaka å packa upp lite så man kunde sova där ;)
Så nu e jag å den här muppen sambos ;)



Å nu ser det hyffsat ut redan ^^ LÖÖÖÖV IT!!!!
...d enda som fattas va jag vet e gardinstänger, en pedalhink å en mikro :)

Bilder kommer när vi fått upp alla flyttlådor :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0