Galopp & hundbad!

...båda var verkligen på tiden!

Yes äntligen lite galopp med pållen :) Började med att longera bort överskottsenergin å sen lite uppvärmning och galoppfattningar på planen innan vi drog ut :)
Snacka om att Hero var lycklig när han äntligen fick galoppera :D Å det va jag me ;)


Fick mail av kaninuppfödaren som ville att jag skulle hämta kaninbäbisen på utställningen den 7 nov så då får jag vänta en vecka till ^^ Usch längtar så vill ha den nu :D
Det blir förresten en liten tjej jag ska köpa iaf :)

Men som sagt nu blir det till å fixa iordning i lägenheten *wiiiihoooo* innan ninisen dyker upp :) Ska kanske fortsätta måla på det lilla huset som hon ska få ^^ hihi...


Dessutom var det hundbad idag!
Verkligen på tiden! Usch så äcklig hon va ;) Svart vatten säger ju en del, lr hur?

Hade planer på att skippa lektionerna imorn å rida en till dag på min pålle men mamma skulle in till stan så då kunde jag lika gärna skjutsa in henne och åka på skolan iaf :P

Börjar först kl. 10 så det ska nog ordna sig :)

Sen på eftermiddagen kanske jag och Emelie ska hämta ut nycklarna till lägenheten och åka å kolla på den :D Spännande spännande :) Hoppas verkligen inte att den är för ful ^^ haha ;)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0